Home > Uncategorized > Ne-am mutat pe eduardbindila.info!

Ne-am mutat pe eduardbindila.info!

Dragii mei prieteni, va anunt cu bucurie ca noul blog este gata. De acum puteti vedea noile articole doar acolo.

Ii rog pe cei care ma au in BlogRoll sa inlocuiasca vechea adresa cu cea noua: http://www.eduardbindila.info

Sper sa va placa noua casa. Va multumesc pentru vizitele facute.

Dupa cum probabil stiti, vechea “casuta” a postarilor mele se afla era pe  www.eduardbindila.wordpress.com.Iata ca, dupa mai bine de un an de cand scriu pe blog, m-am hotarat sa trec la un alt nivel.

Cu ce vine nou acest blog?

  • In primul rand, dupa cum vedeti, foloseste o tema cu un design personalizat, inspirat de www.elegantthemes.com, pe structura temei iNove, creata de Neoease.
  • Backgroundul temei va fi schimbat o data pe saptamana.
  • Vor exista noi categorii precum: Agenda saptamanii, Web, Auto, Tehnologie, Sport, Romania si multe altele…..

 

…citeste mai mult pe eduardbindila.info

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

