Home > Uncategorized > Nu ramane acolo (I)

Nu ramane acolo (I)

Esti jos? Stiu cum te simti…

Asculta melodia urmatoare.

Switchfoot

Discutam ulterior…

 

Ai grija…

Categories: Uncategorized Tags: , ,
  1. 29 January 2011 at 22:52

    faine versuri. Nu auzisem niciodata de ei pana acum, am gasit pe wiki ca ar canta de prin ’97.
    Si ma mai laud ca stiu muzica!
    Cantecul asta mi-a facut dor de Mad World al lui Gary Jules, un alt cantec deosebit, cu versuri cu tot.
    Nu sunt trista, dar cred ca urmeaza si perioada asta, e normal. Ups and downs, high and low.

  2. Eduard Bindila
    29 January 2011 at 23:35

    stay tuned, or sa mai vina cateva melodii tari ale lor. Ca veni vorba de Gary Jules si melodia mea preferata: https://eduardbindila.wordpress.com/2010/10/09/track-of-the-day-video-of-the-day/

    P.S.: Urmeaza un update al acelei postari, am descoperit un mix interesant.

    Off Topic: Cum ma pot abona la blogul tau? (Stupid question)

  3. 31 January 2011 at 21:36

    pt offtopic
    ­čÖé nu, intrebarea nu e deloc stupida, mai stupid e ca … nu stiu ce raspuns sa iti dau. :)) Adica net-ul meu merge foarte prost, folosesc un soi de versiune minimalista a paginilor, nu imi apar “mansetele” blogurilor.
    Eu folosesc Google Reader pentru blogurile pe care le urmaresc, inclusiv pentru al tau.
    Daca nu ai un cont google am incercat asta seara sa adaug pe blog o functie de abonare, insa nu stiu daca functioneaza fiindca nu o pot verifica. ­čÖé
    Daca nu merge te rog sa imi spui, ma mai gandesc la altceva.

  4. Eduard Bindila
    3 February 2011 at 21:30

    Chiar o sa incerc si eu google reader sa vad cum se prezinta. De obicei caut email subscription. Te tin la curent!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

