Home > Uncategorized > De ce scriu pe blog?

De ce scriu pe blog?

Acum cateva zile, George mi-a trimis o leapsa cu tema: “De ce scriu pe blog?”. Drept urmare, va voi dezvalui cateva dintre motivele pentru care fac acest lucru.

As putea spune ca, majoritatea articolelor le scriu manat de un anumit sentiment. De exemplu, in momentul in care un anumit lucru imi place foarte mult, ma entuziasmeaza, simt automat nevoia sa impart asta cu ceilalti.

La fel simt atunci cand sunt dezamagit sau poate intrigat fata de ceva anume.

De asemenea, scriu atunci cand doresc sa  ii informez pe ceilalti cu privire la un anumit subiect.

Cel mai bun raspuns la aceasta intrebare este ca scriu pentru ca imi place sa fac asta si imi pare rau ca nu am atat de mult timp pe cat mi-as dori.

In prezent am o lista cu cateva subiecte despre care vreau sa scriu, insa nu am reusit sa scriu mai nimic…

  1. 27 January 2011 at 22:54

    Subscriu la toata postarea : si in privinta motivatiilor, dar si in privinta listei de subiecte care ajung sa se invecheasca sau pe care le uit pe jumatate pana imi gasesc timpul necesar pentru ele 😦

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

