Home > Uncategorized > Sa vina 2011 ! Avem straie noi si sperante o gloata :)

Sa vina 2011 ! Avem straie noi si sperante o gloata :)

Dragii mei,  in cateva ore incepem un alt an, sper eu, mult mai bun decat cel trecut.

Despre 2010, nu pot spune decat ca m-a invatat multe lucruri de care aveam nevoie pentru a trece prin viata. M-a invatat ce inseamna sa pierzi, poate cea mai importanta lectie de pana acum; mi-a aratat lumea asa cum nu a mai facut-o nici un alt an, poate; mi-a aratat lumea asa cum e ea, plina de bune si rele, plina de oameni diferiti intre ei ce trebuiesc luati asa cum sunt pentru ca, pare sau nu, este mai benefic sa vezi si alte parti decat  doar cea in care crezi tu. Iti largeste categoric orizonturile.

Dincolo de aceste invataturi, pot spune ca a fost un an greu, anul in care mi-am pierdut bunicul, Dumnezeu sa il odihneasca, anul in care, cum am mai spus, am pierdut multe lucruri si multi oameni in care vedeam stalpi de rezistenta ai vietii mele de pana atunci.  In orice caz, au existat cu siguranta si momente de bucurie, insa ca un om adevarat nu le vad. Destul de trist…

Trecand peste toate acestea, nu imi ramane decat sa lucrez la a-mi realiza toate micile planuri pe care le-am gandit pentru 2011. Nu o sa va zic care sunt acestea, pentru ca viata a devenit atat de imprevizibila incat se pot schimba total, insa imi doresc ca peste exact un an sa fiu din nou in fata monitorului si sa fac un mic bilant al anului 2011.

Mai sunt 365 de zile pana la acel moment si vreau sa va urez un manunchi de zile fericite, pline de liniste si sanatate. Va doresc sa fiti puternici si sa realizati TOT ce va propuneti pentru anul ce vine.

La multi ani, dragi prieteni !

Categories: Uncategorized Tags: , , ,
  1. Emm
    31 December 2010 at 08:23

    La multi ani si tie! >:D<

  2. 31 December 2010 at 12:34

    La multi ani, un an bun, vise implinite & co. Keep up the writing ! 🙂

  1. 31 December 2010 at 05:51

Leave a Reply

