Home > Uncategorized > Ce vreau de la blogul meu in 2011

Ce vreau de la blogul meu in 2011

Acum 3 zile am primit o leapsa de la Ploiestiul.ro si o sa onorez aceasta invitatie prin urmatorul articol – imi cer scuze ca a durat atat  –

De asemenea, o sa dau mai departe catre: Lexa, Dancing In The Rain si Bad Pisi.

 

Articolul se refera la asteptarile mele privind blogul personal in noul an si va fi impartit in 3 categorii: Constanta, Continut si Trafic.

 

Constanta
Cred ca acest lucru mi-a lipsit in primul an de blogging. Am avut perioade in care scriam cate un articol pe zi, poate chiar doua, si luni bune in care nici nu intram macar in panoul de control. De aceea imi doresc sa pot sa am inspiratia necesara de a scrie articole interesante.

 

Continut

Well…aici e discutabil. Consider ca pe blog scriu lucruri care in primul rand mi se par mie interesante. Daca cititorilor mei li se va parea de asemenea interesant voi fi foarte multumit.

Nu pot sa scriu niste lucruri doar pentru ca sunt la moda.

O sa continui sa scriu despre lucrurile care mi se par mie  interesante.

 

Trafic

Cum spuneam in “articolul aniversar”, nu am avut foarte mult trafic, insa sursele acestuia m-au mirat, sincer sa fiu. Aici este de muncit, probabil o mica promovare n-ar strica, insa traficul cel mai bun este cel direct, trebuie sa muncesc in a-mi tine utilizatorii fideli.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

