Home > Uncategorized > Articol Aniversar – Un an de Blogging

Articol Aniversar – Un an de Blogging

Dragi prieteni, astazi, blogul meu a implinit un an !

De asemenea,  Blogu’ Lu’ M va implini un an de cand este activ.

Drept urmare, o sa va fac cunoscute statisticile blogului meu, pana la acest articol:

  • 35 de articole
  • 78 de comentarii
  • 56 de spamuri
  • 173 – numarul maxim de vizualizari intr-o zi -> 12 decembrie 2009.
  • 3420 de vizualizari totale

Top 10 cautari:

dragostea si creatia 150
informatii despre toamna 93
spitalul judetean ploiesti 70
creatii 38
eduard bindila 21
iubire adevarata 21
orar upg 14
luminita hutupan 11
coca cola 10
luminita hutupan wikipedia 10

Top 10 pagini vizualizate:

Home page
1,452
Iubirea ca scut
336
Informatii Restante Toamna 2010 – Informatica An 2 – Grupa 4130/1
233
Despre Craciunul zilelor noastre
180
Orar UPG Anul II Informatica Grupele 4130 4131
161
Spitalul Judetean Ploiesti – O bomba biologica
158
Ho ! Ho ! Ho ! Film Romanesc de Sezon
102
Tehnologia de varf sau cat de mult putem visa
60
Geamul
58
Romani de cinste – Luminita Hutupan Dinu
53

Primul articol scris: Despre Craciunul zilelor noastre

Sincer sa fiu, nu sunt foarte multumit de statistici, insa acestea sunt datele pe care le-am adunat timp de un an cu pauze lungi intre articole si fara promovare.

De asmenea, sunt uimit de faptul  ca blogul meu raspunde(a) la cautari precum cele de mai sus si ca este (era) pe prima pagina in google (.ro)cu astfel de cuvinte cheie.

Am o rugaminte la voi, cei care imi (mai) cititi blogul si anume: daca imi puteti da cateva sfaturi, de orice fel, deoarece cred ca am nevoie.

Multumesc…

Categories: Uncategorized
  1. Emm
    11 December 2010 at 11:10

    Statisticile sunt bune, nu inteleg de ce nu esti prea multumit din moment ce nu l-ai promovat si ai avuta pauze mai lungi intre articole. Mie mi se par bune 😀
    Cu toate ca urasc zapada, zapada asta care cade pe aici e mirobolanta, ti-as fura-o:D
    La multi ani inca odata! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

