Home > Pareri > Asta este lumea ?

Asta este lumea ?

Cuvantul de ordine zilele acestea este din nou “Dezamagire”.

Zic din nou, deoarece, in ultimul an, avut parte de felurite dezamagiri.

Ca sa generalizez, voi rezuma prin a spune ca am avut incredere in foarte multe persoane de la vorbe, pana la comportamente, fapte posibile si chestiuni ce tin de etica. Si uneori a fost vorba chiar de lucruri in care m-am implicat, insa nu au sfarsit cum speram, cum imi imaginam.

Incep sa cred ca lumea e mult mai rea si mai greu de perceput fata de cum credeam. Ar trebui sa ma educ, sa nu mai pun atat suflet in orice chestie pe care o fac, in orice relatie pe care o am (vorbesc aici de relatii interumane, in mod general), desi aceste lucruri ma definesc.

Oricum, un pas am facut, nu mai sunt trist, ci doar ingandurat.

Cred ca am batut destul campii astazi, simteam nevoia sa dau forma unor ganduri ce ma bat de cateva ore.

O seara placuta!

  1. fashionnn
    26 November 2010 at 16:37

    Nu cred ca lumea e mai rea si mai greu de perceput fata de trecut, ori fata de cum erai tu obisnuit, doar ca a devenit mai egoista. Fiecare se gandeste pentru el, cum sa ii fie lui bine, nu celui de langa el.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

