Home > Pareri > #PhBlogMeet – After

#PhBlogMeet – After

O sa incep aceasta postare prin a multumi celor din blogosfera pentru prietenia cu care am fost primiti noi, cei nou veniti.

Desi imi doream foarte mult sa ajung la intalnirea precedenta (PhWebMeet, din 29 mai), nu am reusit, insa mi-am spus ca, la urmatoarea intalnire voi merge cu siguranta.

Mi-am dorit sa ajung la o astfel de intalnire, deoarece speram sa gasesc oameni cu care voi putea discuta aceeasi limba si de la care voi avea de invatat destul de multe lucruri, privind tot ceea ce inseamna domeniul virtual si webul in sine.

Eu, unul, am fost multumit, deoarece, asa cum imi imaginam, oamenii pe care i-am cunoscut erau interesanti si dornici de a discuta.

Doua lucruri interesante s-au evidentiat seara trecuta:

  • Ideea lui Mihai prin care sustinea ca exista multi studenti din oras ce au bloguri sau sunt implicati in web, insa nu stiu unii de altii si daca vom incerca sa ii facem sa se cunoasca intre ei, astfel se va mari Blogosfera PH
  • www.iPloiesti.ro(George) are in curs un proiect prin care doreste sa creeze un Director de Bloguri, prin care sa promoveze blogurile Ploiestene.

Ideea din urma imi este foarte simpatica, de aceea voi discuta cu Bogdan Catuneanu , sa vedem cum putem sustine acest proiect interesant.

Ca sa inchei, voi intreba acelasi lucru pe care l-am intrebat si cand mi-am luat ramas bun de la Haotik: Pe cand urmatorul Meeting?

Doresc sa imi exprim dorinta de a ajuta pe cat pot, fie cu un banner, afis, personalizare ecuson daca va fi necesar, fie cu organizarea in cazul in care mai este nevoie de inca o mana de lucru.

 

Multa stima !

Categories: Pareri Tags: , , ,
  1. 21 November 2010 at 23:57

    Ma bucur ca ti-a placut si te asteptam si data viitoare! O sa tinem cont data viitoare si este binevenit ajutorul tau 😀

  2. Emm
    22 November 2010 at 11:38

    da, dar sa stii ca ecusoanele tot eu le scriu! 😀

  1. 22 November 2010 at 10:48
  2. 23 November 2010 at 11:51

Leave a Reply

