Home > Creatii > Geamul

Geamul

geam

geamul rece înnegrit
priveşte sur spre mine,
mă-ntreabă de ce am venit
şi dac-am să fac bine

se uită spart şi răsfirat
crezând că am să plec,
dar nici acum n-am inşelat
părerea vechiului profet.

…e frig…grăieşte el ciudat
…nu, nu tu m-ai speriat…
continua să-mi zică rar…
…ci fata aceea cu chip clar…

mă uit in jur…nu văd nimic
şi il intreb pe geam dac-a iubit
…ce-i iubirea, pământene…
..doar lacrimi şi durere?…
…mă uit la voi, văd cum strigaţi…
…iubire făr’ de margini…dar tot uitaţi…
…şi eu iubesc..dar nu ca voi…

…iubesc s-aud păsări cântând
…şi stropii reci faţa-mi bătând…
…iubesc să văd cum ninge iarna…
…să stau de vorbă, să citesc…
…să simt tot ce nu-i trupesc…
…eu  doar aşa ştiu să iubesc…
zise geamul cu ochi calzi…

14 februarie 2008

Categories: Creatii Tags: , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

