Home > Ce-am mai vazut > Adrenalina si leaganul

Adrenalina si leaganul

swing kid

swing kid

De cand ne stim, cu totii, ne dam in leagan sau am facut asta macar o data; de mici cu parinti, cand abia nu putem distinge obiectele in jurul nostru, apoi la varsta in care chiar suntem facuti pentru asta, pana cand abia ne mai tine leaganul, sau ne e teama sa ne dam in el sa nu cumva sa  le rupem jucaria copilasilor.

De ce am scris despre leagan? Motivul este aceasta: Click pentru a vedea videoul

Este vorba despre un tip, care se da intr’un leagan ceva mai mare. Faza care mi s’a parut cea mai tare, pe langa curaj, a fost in momentul in care a reusit sa stea perpendicular pe sol, la inaltime maxima, timp de cateva secunde bune.

Mai mult nu va spun.Uitati-va si spuneti-mi daca v’ar placea si voua un astfel de…aparat.

  1. Flory
    16 January 2010 at 22:29

    Super tare :X
    Cred k cel din filmare era prins de acel leagan , k altfel nu`mi explic cum de nu a alunecat … sa cada ceva 😐
    Intradevar , citez un om intelept , ” B E S T I A L ” :”> :)) >:D<

  2. ella
    16 January 2010 at 22:29

    :)) tare clipu eu una nu cred ca as avea curaj sa fac c face tipu ala

  3. rox
    16 January 2010 at 22:33

    Foarte tare!!..as incerca si eu dar decat daca as fi prinsa intr’un fel de acel leagan..>:d<

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

