Home > Pareri > Post adresat tuturor simpaticilor!

Post adresat tuturor simpaticilor!

Post dedicat dragilor profesori si sustinatori ai limbii romane:

Pentru intelegerea articolului

Daca vroiam sa scriu pe 100% corect din punct de vedere gramatical, sintactic, sau cum vreti voi, o faceam pe blogul Academiei, daca are asa ceva, sau in alt cadru LITERAL.

Blog-ul este un site (pagina) de internet in care informatiile sunt de tip jurnal – DEFINITIA BLOGULUI!!!

DAR, avand in vedere ca este un blog, scriu cum vreau cu cate virgule ,,,, puncte ….. majuscule ASDAQWEASA doresc, pentru a induce orice emotie, sentiment, dorinta, atmosfera doresc. NU ESTE NIMENI OBLIGAT SA CITEASCA BLOGUL ACESTA !

Detin acest blog doar pentru a imi spune parerea. Si daca ma fac inteles macar de 2 persoane din cate citesc acest blog ma simt MULTUMIT! Nu caut perfectiune, nu vreau sa scriu ca un ROBOT, sa arat “mama ce tare sunt, scriu pe blogul meu ca profu meu de romana, mare caracter si ala..zeificati-ma bai ratatilor”.

Sunteti penibili!

Prefer o fraza cu subinteles, care sa ma faca sa GANDESC, dar scrisa rudimentar, mediocru, decat o fraza academica, care sa imi zica “da, apa e uda”.

Pentru a se intelege, voi repeta ce am scris intr-un comentariu: incerc sa induc cat mai mult ideea de oralitate! Cat mai mult ideea de sentiment, cat mai mult ideea de traire prin cuvinte si semne de punctuatie, prin intelesuri, prin sintagme sau metafore! Nu ma intereseaza partea logica, partea reala, partea care se situeaza mai presus de nivelul corect al limbii romane!

Si inca ceva: daca tie nu ti se pare ok, nu ti se pare frumos, nu intelegi, NU inseamna ca asa este in realitate, inseamna doar ca TU ai o PARERE negativa! NU GENERALIZA (TI)!

O seara buna!

– A nu se intelege ca nu tolerez critici sau indicatii, din contra, am primit asemenea comentarii si le-am acceptat; mi se pare normal sa imi zici ca nu gandesti ca mine, mi se pare normal sa imi zici ca am gresit un cuvant, ca e nepotrivit sau mai stiu eu ce. Dar cand devii nesimtit si incepi sa imi bagi pe gat tot felul de ineptii cand nu este cazul…devii stupid.

Multumesc celor care au citit acest articol si nu numai. imi cer scuze daca am fost incoeerent.  – Fara majuscula, ca asa vreau eu pe BLOGUL MEU!

Categories: Pareri
  1. Georgiana
    13 December 2009 at 00:07

    Ca sa fim si noi carcotasi (adica eu) ar trebui sa o anuntam pe fata aceea (scuze,nu e vina mea ca n-are nume) ca apostroful nu inlocuieste cratima. Daca gresesc,corectati-ma! Atata timp cat nu esti indreptatit sa faci o critica,n-o face. E mai de bun simt.

    P.S Si tot de bun simt ar fi sa-ti dai numele cand judeci pe cineva.
    “- Ha ha ha. Esti varza frate, dar EU sunt tare! EU stiu cum e bine.
    – Care EU?
    – EU,dom’le.Iti ajunge!”
    Asuma-ti si vorbele care stii ca il vor deranja pe celalalt,nu numai pupincurismele.

  2. 13 December 2009 at 10:24

    Ai dreptate Georgiana. I-am atras si eu atentia in ceea ce priveste cratima!!

    Eddy lor le-ai dedicat un post :(, iar eu nu merit nimic? Ce urat :D!

  3. Eduard Bindila
    13 December 2009 at 10:33

    Genti, lasa ca pt tine si restu este dedicat tot blogul >:D< postul de mai sus e ca un Set de Reguli pt jucaria asta d-aci.
    Salve

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

